June 13, 2009

Innisfree Mint Green Tea Rinse



200 mL, 5000 won

含有 mint + green tea~ 薄荷讓我的頭皮感覺好清新~ 適合油性有頭皮的髮質...

比護髮素還要柔軟, 一般我當它是 Hair Mask, 會留在頭髮上約 5-7 分鐘再清洗~ 跟其他大眾化的牌子比起來﹐定價差不多﹐可是品質更勝一層~

淡綠色 cream 狀的 hair treatment, 使用後髮尾好滋潤~~

5 comments:

  1. 我有FD去韓國,所以想叫佢幫我買野
    我想買BB Cream,面部磨沙,爽膚水
    有D咩係韓國嘅牌子好介紹 ?
    最好平.靚.正 -V-
    因為未有經濟能力 - -
    仲有韓國D睫毛液,科學毛筆頭嘅眼線筆好唔好用 ? 好架話邊只好 ?
    最好講埋價錢 -v-
    THZ

    ReplyDelete
  2. ming, 你是什麼皮膚? 乾性中性油性? 臉有痘痘嗎?

    睫毛液買 Missha, 很多人說好~

    ReplyDelete
  3. 我是中性的,沒有痘痘,膚色有少少偏黃

    ReplyDelete
  4. 這 3 款都應該滿適合你~

    Skinfood Aloe BB Cream #2 適合偏黃膚色
    Missha M Perfect Cover BB Cream SPF42/ PA+++ (No. 23) 也適合偏黃膚色而且帶有一點粉紅
    Dr. Jart Black Label (夏天用可能比較厚,適合冬天用)

    ReplyDelete
  5. 多謝你嘅意見呀 (^^)

    ReplyDelete