September 13, 2010

Crabtree & Evelyn 抽獎活動 (GIVEAWAY!!)

最近常常去美國﹐ 去到 Crabtree & Evelyn 就忍不住手... 買多了~
La Source 系列是它們店皇牌之一
香味清新濃厚
也是今次抽獎的禮物丫~~


得獎者將會得到以下 (You will receive the following)﹕

- Jojoba Triple Milled Soap With Shea Butter 25 g
- La Source Relaxing Body Wash 50 mL
- La Source Relaxing Body Lotion 50 mL
- La Source Revitalising Peel Off Mask 25 g (這是軟膜粉
)



參加程序:

1. 請 follow 我 blog (到右邊按 Follow)

2. 請用 nickname 留言 (回答: 你希望在我 blog 上還可以看到什麼? 你現在住那裡?)

3. 全世界都可以參加

4. Sept 12, 2010 12am (GMT -7, 溫哥華時間) 完

5. 得獎者會在 Sept 13, 2010 公佈

6. 得獎者只有 3 天時間跟我聯絡﹐ 否則我會選另一位得獎者

請注意﹕ 如以上小做一件﹐ 參加資格馬上作廢

~~ 先預祝你能得獎﹐ 本 blog 常常都有送禮活動﹐ 請定時回來看看 ~~

How to Enter:

1. Please follow my blog
2. Use your nickname (so I can identify you) and leave a comment (answer: What would you like to see on my blog? Where do you live now?)
3. Open worldwide
4. Contest ends on Sept 12, 2010 12am (GMT -7, Vancouver time)
5. Winner will be announced on Sept 13, 2010
6. Winner has 3 days to contact me, else I will select another winner

~~ Thank you and good luck on the draw!! There will be giveaways all the time, please come back and visit, the English version of the blog is http://koyukipalacesales.blogspot.com/

** 所以新的保養品 post 在下面 **

29 comments:

  1. 我希望在你blog 上還可以看到"韩侓"(Han Nule)和"山心"(Samsin)的产品介绍.我現在住Sydney. Thx.

    ReplyDelete
  2. 我希望在這裡看到更多適合混合性偏油肌膚使用的護膚品喔~還有就是Holika Holika這品牌的產品介紹(在你的代購post看到link後頗感興趣~!):)
    我住在香港啦~

    ReplyDelete
  3. I would like to see more reviews about oil-free primer. I'm in Vancouver.

    ReplyDelete
  4. I would like to see some scrub products review. I'm from Vancouver.

    ReplyDelete
  5. 我中意睇多d洗面既好推介, 同埋防曬/美白/防黑頭暗瘡既cream, 有埋防鄒都幾好, 可以幫my mum睇埋=] i live in hk!

    ReplyDelete
  6. 除了skincare希望可以看到其他產品介紹
    eg.日用品/衣服/零食......
    我現在住香港!

    ReplyDelete
  7. 我希望可以睇到d鋪頭皇牌大比拼 ^^
    我住香港~
    From:Clover (clover.vicky@yahoo.com.hk)

    ReplyDelete
  8. 我希望可以睇到多D防敏感既產品介紹~ ^^ 如果可以, 希望能介紹韓國好去處~

    ReplyDelete
  9. 我希望可以看到韓國自由行旅遊可以建議的好地方和建議皮膚乾燥的保養品^^
    我住台灣:D~

    ReplyDelete
  10. 除了比較大牌子的產品之外,我希望看到其他比較小牌子的護膚產品而又好用的介紹,以及韓國SHOPPING好去處。XD
    LIVE IN HK.
    BE From:~Venus璃~

    ReplyDelete
  11. Hi! I'd like to see more make up reviews (such as foundation, lipstick, blushes, etc!)
    Im from vancouver :)

    ReplyDelete
  12. 我希望看到不同skin care的對比, 因為實在太花多眼亂了=P
    我住香港=]
    不過你的blog實在有太好有用資訊啦, 謝謝哦!!!!^^

    ReplyDelete
  13. 我希望見到多d韓國skincare大比併!
    得別係for暗瘡skin!!
    我住香港! :)
    thanks!

    ReplyDelete
  14. hey ~~!! I would like to see some product reviews and Im from vancouver --- this is from kelly (kellytselee@yahoo.ca)

    ReplyDelete
  15. 我希望睇~(1)最保濕product推介~!!(2)~eye mask & face mask 推介~!!!!~

    我住係香港~!!~

    thx~^^~

    yiu_yvonne@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. 希望在blog上還可以看到什麼: 我系混合性皮膚,希望可以有多D關於控油產品/化妝品推介=]
    現在住那裡: 我而家住系香港咖!

    ReplyDelete
  17. BE : ice-cream ^_^Sep 7, 2010, 2:12:00 AM

    希望在blog上還可以看到什麼:
    去同一個地方多次, 應該會搵到邊度有平靚正美食 ~~~ 等大家去旅行時可以參考下.

    現在住那裡:
    我現在住香港!

    ReplyDelete
  18. 我想看到化妝品的試用及用後感,我住香港,謝謝!

    ReplyDelete
  19. 之前晌你個blog睇到你去日本既時候影低既相同一d價錢既比較,我覺得呢d真係好有趣..

    而一d化妝品用前用後既比對都好有用

    始終自己唔多機會可以出國,
    所以想o係你個blog睇多d晌韓國or你身處既國家既一d既護膚品既資訊同埋自己既皮膚應該係混合性皮膚..若果可以講多d關於唔同膚質既資訊就好喇 x)

    我係stella仔, 身處香港呢

    ReplyDelete
  20. 希望你會分享補濕product.. 最好係d平靚正既product..
    同埋可以比較下d開架牌子..
    我係香港wendy.. thx so much

    ReplyDelete
  21. 希望睇多d有關保濕mask+body care products介紹或用後感!
    我係michlle,住香港(:
    (mimimixd@hotmail.com)

    ReplyDelete
  22. 希望有日本代訂;D

    本人身在香港,by milk;D

    ReplyDelete
  23. Yvonne said:

    I would like to see more reviews about beauty masks. I'm in Hong Kong.

    ReplyDelete
  24. I would like to know skin/ makeup products recommendation.

    I live in HK~

    Thx!

    ReplyDelete
  25. 希望在blog上還可以看到什麼:
    希望可以有更多新的日本護膚品牌介紹啦~

    現在住那裡:
    我現在住在香港的~

    Thanks ^^

    ReplyDelete
  26. 我希望在你 blog 上睇到岩混合性偏油同敏感 , 有暗粒皮膚用既化妝品/護膚品試用文~
    我而家住係HK~~

    ReplyDelete
  27. 希望在blog上還可以看到什麼:
    打多DKOREA護膚品牌介紹,(打埋WON,港$作參考),同埋可以多D開架產品既介紹

    現在住那裡:
    香港

    ReplyDelete
  28. hi
    希望在 blog 上可以看到more information about 保濕mask as i am finding the best mask which sutis me ;]

    Live IN HK;]
    ( actually ,,last time i ordered it's skin from another seller and i read yr blog already ;])

    ReplyDelete
  29. 請介紹多些不同牌子的護膚品

    現在是在香港

    ReplyDelete